woensdag 17 maart 2021

Foamtastic Challenge Mrt 2021

 

Hallo Allemaal,

We zijn weer uitgedaagd door De Foamtastische Huiskamer.
Zo halverwege de maand Maart help ik jullie je er even aan herinneren.
Het thema is deze keer de kleur Blauw in al zijn verschijningsvormen.

Ik heb een voorbeeldcreatie gemaakt en laat jullie dit 
vandaag o.a. via mijn blog aan jullie zien.


Ik ben heerlijk aan de gang gegaan met twee kleurtjes distress inkt. 
Met mijn cirkel stansen en printpapier sjablonen gemaakt. 
Door de inkt met de blending brushes aan te brengen breng je 
de kleuren steeds met een dun laagje op. 
Door nu verschillende maten cirkels te gebruiken en door de inkt
 in donkere en lichte laagjes aan te brengen krijg je dit gave effect. 

 

Gebruikte materialen
Dye inkt
Memento drops: Bahama Blue en Grape Jelly
Distress inkt: Speckled egg
Stencils
Stansen
Overig
Kleurpotloden van Faber Castel, Black edition
Blending brushes.

Kijk voor verdere info op Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je ook mee doet... 
Je kan immers kans maken op een waardebon van 15 euro!
Hoe leuk is dat?

Foamtastische groetjes, Anja



Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

1 opmerking: