woensdag 10 maart 2021

A Goldi one


Goede...

Ik heb weer een kaartje om aan jullie te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de man van mijn beste vriendin
Om de een of andere reden vind ik het altijd spannend 
om te horen wat hij van zijn jaarlijkse verjaardagskaart vind.


Van de stempel heb ik alleen een bloem gebruikt 
om de achtergrond mee te maken.
Door de lichte kleur inkt bleef de bloem subtiel op de 
achtergrond en toch aanwezig.
Op een strook papier heb ik eerst gespeeld met de shimmer powder
en daar heb ik de bloemen gestempeld en 
met goudkleurig embossingpoeder bewerkt.
Deze strook is gemat op het groene papier evenals het tekstje.


Gebruikte materialen
Wit glanspapier
Linde groen kaartpapier
Dye inkt
SU inkt: River rock
Pigmentpoeder
Shimmer powder, Golden sparkler van Nuvo
Embossingpoeders
Gold, regular
Stempels
Sillhouet flowers van Joy
Tekst van 't Scrapbook Atelier

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Of hij de kaart mooi vond??? 
Daar heb ik, helaas, niets over gehoord
Jammer he?

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Jammer dat je niks hoorde. Het is altijd wel leuk een reactie te krijgen op je zelfgemaakte kaart. Maar soms hebben ze niet eens door dat het zelf gemaakt is. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen