zondag 3 maart 2019

Hou je Haaks...


Hallo lieve volgers,

Ik kreeg een opmerking te horen:
"je gebruikt altijd heeeel veeeel verschillende producten...."

Was het nu een compliment of....???
Ik heb het opgepakt als een uitdaging.
Tja....dus als echte Crea-Nest-Lies XXL verslaafde 
dacht ik nu deze dan maar een keertje niet te gebruiken.


 Gebruikte materialen
Restje design papier
Aquarelpapier 107 gr
Oxide inkt: Pumice stone, Faded jeans en Walnut stain
Perfect pearls: Biscotti en Heirloom gold
Texture paste, transparant
Wax: Old silver van Inka gold
Lintje, Eyelets brons en Splitpennetjes, brons

 Allereerst heb ik de texture paste, hier en daar, 
een beetje aangebracht op een Mini Mask & More.
Niet heel netjes en precies want ik wilde 
het er een beetje rommelig uit laten zien.

 

Daarna ben ik met de oxide inkt, glimpoedertjes en 
wax in de weer geweest om het restje designpapier
wat op te pimpen.
Daarna het aquarelpapier op kleur gebracht, de bloemen gestanst en 
de kaart op maat gesneden en twee labeltjes gestanst.


Ook de kaart en de twee labeltjes van een tekstje voorzien 
de bloemen gevormd en in elkaar gezet.
Vervolgens alle onderdelen op zijn plekje vast gemaakt 
en de twee labeltjes ertussen gestoken.

Kan de conclusie nu zijn dat je met minder 
materialen ook een mooie creatie kan maken???
Dat mogen jullie beoordelen...
Ik heb het weer met veel plezier gemaakt en hoop jullie te inspireren!

Crealies Stansen/dies
Labelzz & Tagzz no. 14
Set of 3 no. 55
Uno no. 55
Crealies Masks
Masks & More Mini no. 110
Crealies Stempels/Stamps
Tekst & Zo no. B10
Tekst & Zo no. BE 11
Tekst & Zo no. D22
  

Creatieve groetjes, Anja


1 opmerking:

  1. Ja ik zag je kaart al bij crealies. Super mooie kaart. Schitterend gefaan.

    BeantwoordenVerwijderen