zaterdag 30 maart 2019

Around squares


Hoi hoi,

Hier ben ik weer met een andere creatie.
Ik ben heerlijk gaan puzzelen met 
de Crea-Nest-Lies XXL no. 63.



Gebruikte materialen
Soft finsh cardstok
Oxide: Wilted violet, Carved pumpkin en Festive berries
Versafine Clair, Fantasia
Embossingpoeder: Sparkle white


 Zoals jullie inmiddels al wel van mij gewend zijn heb ik het papier 
elf op kleur gebracht met mijn inktjes. 
Ik blijf dat een feestje vinden en het geeft me nog steeds het 
gevoel dat ik kan toveren....
Ja inderdaad, ik blijf in sprookjes geloven hoor!


Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 63
Duo Dies no. 54
Set of 3 no. 47
Uno no. 47
Crealies Stempels/Stamps
Tekst & Zo no. D22


Probeer het gewoon een keer.
Neem een stansset, draai alle maten uit en ga aan de puzzel.
Je zult je zelf misschien wel verrassen.

Creatieve groetjes, Anja


2 opmerkingen: