vrijdag 15 maart 2019

Ad's Birthdag Card


Beste volgers,

Ik laat jullie de jaarlijkse kaart zien die ik heb gemaakt voor mijn zwager.
Door Jennifer dit idee gekregen om met een lintje 
een soort schuifkaart te maken.


Gebruikte materialen
Wit kaartpapier
Inkt: Shaded lilac en Dusty concord
Oxide: Shaded lilac
Perfect pearls: Pearl
Embossingpoeder: Pimary ebony, super fine en Rocky road
 Wink of stella brush, 999
Stempels
 Flora & Fauna van Kico Stamps
Tekst en Zo no. HL 01A
Stansen
Crealies XXL no. 83
Overig
Lintje 


Al het papier is op kleur gebracht met inkt en 
tot slot ook bespettert met dezelfde kleur inkt.


De randen heb ik bewerkt met twee verschillende embossingpoeders 
hierdoor is er een "ruw" structuur effect ontstaan.
De letters van, gefeliciteerd, zijn met de waterpenseel en inkt ingekleurd en ik heb daarbij het onderste gedeelte donkerder gelaten.


Creatieve Groetjes, Anja

1 opmerking: