zondag 23 september 2018

Voor mijn grote zus...


Hoi hoi,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik heb gemaakt voor mijn zus.
Ze vind het niet leuk...
Maar is toch ook wel blij....
Want 65 jaren zijn al voorbij...

Ik vind het best wel gek klinken als ik zeg
 "mijn zus is nu echt met pensioen gegaan"
Hi hi...


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut
Zwart kaartpapier 210 gr
Oxide inkt: Wilted violet, Mermaid lagoon, Blueprint sktech, Peacock feathers en Dusty concord.
Memento inkt: Grape jelly
Distress stain: Brushed pewter
Archival: Jet black
Embossingpoeder: Black regular en Silver super fine
Hand-embossing mal en lichtbakje
Wax: Alchemey wax, silver
Crealies XXL no. 42 en 50 

Stempels
Swirls van 't scrapbookatelier
Times flies, Vilda stamps
Butterfly, Vilda stamps
Make the day great, Craftsensations


De achtergrond is opgebouwd met verschillende 
laagjes distress-inkt en water.
Met de laatste laag heb ik ook wat stain gebruikt.

 

Na het droog-embossen, wat al wel heel lang geleden is ha ha, 
heb ik de wax erop gesmeerd.
Niet te veel, een heel klein beetje maar.


Ik weet dat mijn zus deze kleuren heel mooi vind dus dan ga ik er bijna als vanzelf mee aan de slag wanneer ik een kaart voor haar maak.
En op bovenstaande foto lijkt het net alsof er licht doorheen komt.....
Zien jullie dat nou ook?


Creatieve feestgroetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Ja ik zie dat ook, daar zal je zus vast blij mee zijn behalve dan de cijfers, met deze mooie kaart in mooie kleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen