zondag 9 september 2018

80 jaar


80 jaar...

Een bijzondere leeftijd En daar hoort een kaartje bij.
Dus hup aan de slag gegaan.
Ik wilde een rustige en een beetje sjieke sfeer 
want dat is precies wat bij haar past.


Gebruikte materialen
Crème papier van Craftemotions
Goudkleurig en glanzend papier
Oval frame van Joy
Fall vine van Cottage cutz
Tekst-stickertje gold
Embossingpoeder: Gold.
Crealies Double fun no. 21, Set of 3 no. 25, 
shapes no. 11 en Bits & Pieces no. 88
Houten cijfers van CraftEmotions
Hoekponsje


Het sierlijke en ovale rand heb ik na het stansen bewerkt met goudkleurig embossingpoeder en daarna weer teruggeplaatst. 
Voor de binnenzijde heb ik een gladde ovale rand gemaakt 
die ik heb bestempeld en bewerkt met embossingpoeder.


De bloemen heb ik alleen voorzien van hele kleine bloemhartjes, 
gemaakt met een hoekponsje.


Samen met alle blaadjes is de bloemenrand ontstaan.


Ze was erg blij met de mooie bloemen en deze kaart.
Heerlijk hoor, weer iemand blij kunnen maken...

Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Wat een chique kaart is dit geworden voor de jarige...altijd mooi wit met goud!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen