donderdag 27 september 2018

Label Holder, part one


Hallo bloghoppers,

Van harte welkom op de tweede dag van 
de achtste Crealies blogestafette.

Vandaag mag ik de allernieuwste Handlettering Stamps laten zien.
Als allereerste heb ik ze gebruikt op een label houder.

Maar ik heb ook 4 labels gemaakt die in deze labelhouder passen.
Ik laat jullie nu de Labelhouder en 1 label zien
en vanmiddag de andere drie labels.
Dit heb ik zo gedaan omdat het anders wel een heel erg 
lang blogestafettebericht zou worden.

  

Gebruikte materialen 
Artist drawing paper 225 gr.
Zwart kaart papier 210 gr.
Diverse lintjes.

Van zwart papier twee zijkanten gevouwen 
nadat ik dit 11 x elke cm gerild had.
De twee extreme labels, de grootste maat van de set, 
aan de onderkant gerild op 7 mm.
Daarna heb ik ze aan elkaar bevestigd met dubbelzijdige tape.
Vervolgens de gevouwen zijkanten bevestigd met dubbelzijdige tape.


De linker label is de voorkant van de labelhouder en kijk een hoe 
mooi de tekst boven de ballonnen lijkt te zweven.
De rechterfoto is van de achterkant.
Ook zijn heel subtiel de afdrukjes van de diverse Bits & Pieces te zien.


 Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL Labels en Tags Extreme no. 12
Crea-Nest-Lies Small no. 14 en 15
Set of 3 no. 49
Partz no. 24
Crealies Stempels/Stamps
Bits en Pieces no. 04
Bits en Pieces no. 57
Bits en Pieces no. 62
Bits en Pieces no. 123
Bits en Pieces no. 124
Tekst en Zo no. HL 10 
Tekst en Zo no. HL 10 A 



Zo ziet het eruit als alle labels in de houder zitten, 
en ik ga ze er 1 voor 1 uithalen....



Gebruikte materialen 
Vellum
Bister groen
Inkt: Ground espresso
Embossingpoeder: Cappuccino star

Op dit label heb ik twee verschillende woorden gestempeld.
Helaas kreeg ik niet de mooie kleuren en het effect van de 
embossingpoeder op de foto gevangen.

 

Op de fles heb ik een laagje vellum gelegd en ook een etiketje gegeven.

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL Extreme Labels en Tags no. 12
Double Fun no. 36 
Partz no. 24
Crealies Stempels/Stamps
Bits en Pieces no. 131
Bits en Pieces no. 133
Tekst en Zo no. HL 11 
Tekst en Zo no. HL 11 A 
Tekst en Zo no. HL 13 
Tekst en Zo no. HL 13A 



Komen jullie vanmiddag ook weer kijken?
Dan laat ik nog drie labels zien!
Mandy gaat de labelhouder nog namaken en voor jullie op video zetten.

Creatieve Blogestafettegroetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten