vrijdag 6 juli 2018

Moederdag 2018...


Hoi hoi,

Deze keer laat ik een creatie zien die ik voor mijn moeder
 heb gemaakt voor moederdag.


Gebruikte materialen
Aquarelpapier 300 gr van J. Compen
Inkt: Broken china en Wilted violet
Archival inkt, Jet black
Embossingpoeder: Black glint glitter
XXL no. 8 van Crealies
Stempels
Bits & Pieces no. 46, 101, 102 en 103
Tekst & Zo no. SG 04 van Crealies


Weer een creatie waarbij ik heerlijk met inkt heb gespeeld.
Eigenlijk is de kaart gemaakt met de acrylblok techniek 
maar dan met de Crealies Bits & Pieces stempel no. 46.
Een hele fijne techniek waarbij het altijd spannend 
blijft wat er te voorschijn gaat komen.
Mijn moeder was erg in haar nopjes met deze kaart...
En dat is fijn...


Creatieve moederdaggroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten