maandag 30 juli 2018

Crealies Blogestafette Day 6 - Dag 6


Hallo bloghoppers,

Van harte welkom op de zesde dag van 
de zesde Crealies blogestafette.
Vandaag laat ik jullie een voorbeeldkaart zien gemaakt 
met o.a. de allernieuwste Patchworkzz no. 03


Gebruikte materialen
Zwart kaart papier 210 gr
Embossingpoeder: Gold regular en Gold super fine
Wax: Inca gold van Alchemy 
Mini magneetje


Ik heb met behulp van de grootste stans van 
Patchworkzz no. 03, de basiskaart gemaakt. 
Deze techniek kan je vinden bij Tutorials & Tips en is bruikbaar 
bij heel veel stansvormen.
Op deze manier kan je de kaart ook verlengen.

Van de 1 na kleinste vorm uit de nieuwste Crea-Nest-Lies XXL no. 78 
heb ik het "sluit" flapje gemaakt waarin ik een klein magneetje heb verstopt.
Door de stansjes uit de decorettes op te plakken 
(of een klein deel samen met wat restjes...) 
creëer je reliëf op het papier.
Wanneer je dit bewerkt met een wax, maakt niet uit van welk merk, 
komen er verrassende dingen te voorschijn.

 

De achtergrond van de binnenkant is 
bestempeld en bespettert.

Ohhhhwooo en dan die hele nieuwe tekst stempels.....
Die zijn zoooo mooi!!!
Ik heb eerst met de Tekst & Zo HL 01 gestempeld 
en daarna er nog een keer overheen 
met Tekst & Zo HL o1A en 
daarbij goud embossingpoeder gebruikt.



Nu is het gebruik van een stempelhulp heel erg 
makkelijk en fijn maar ook wanneer je deze niet hebt kan je het 
gewoon over elkaar heen stempelen.
En juist als je er nét een beetje naast zit geeft 
dit een SUPER gaaf effect.
En op de bovenstaande detailfoto kan je heel duidelijk zien hoe ik de 
tekst-strook tussen opening heb geschoven die ik gemaakt heb met de 
nieuwste Inside or Out stans no. 11. 

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 34
Crea-Nest-Lies XXL no. 78 
Decorette no. 11
Decorette no. 27
Decorette XL no. 11
Only Inside no. 102
Patchworkzz no. 03 
Inside or Out no. 11 
Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 57
Bits & Pieces no. 62
Tekst & Zo no. HL 01 
Tekst & Zo no. HL 01A 



Morgen is het alweer de 1 na laatste dag van de blogestafette en zal 
Hennie de door haar gemaakte creatie laten zien.

Creatieve estafettegroetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten