maandag 16 juli 2018

Nellie kaart...


Hallo allemaal,

Mijn knutsel vriendin was afgelopen mei jarig en natuurlijk heb ik 
ook voor haar een kaartje gemaakt.

Deze keer heb ik met tissue papier gewerkt.
En ook dat is leuk spul hoor...


Gebruikte materialen
Artist drawingpaper van Schut
Zwart kaart papier
Tissue wrap; Postale
Mod Podge, mat
Oxide inkt: Worn lipstick, Peeled paint,
Archival inkt, Jet black 
Vintage photo en Fired brick
Alchemy wax, Inca gold
Stempels
Kleur je dag van ArtSpecially
Stansen
Crealies XXL no. 42, Creative Shapes no. 11 
Set of 3 no. 36 en 48

Binnenkant

We komen ongeveer 1 x per maand bij elkaar en 
gaan dan van alles uit proberen.
Lekker met inkten knoeien, papier uit proberen 
en doen wat er in ons op komt.

 

Zo ontstond het idee om een keer een werkstukje 
te gaan maken waarbij we een bepaalde techniek toe kunnen passen.
Zo gezegd .....zo gedaan....
Ondanks dat we niet elke maand hebben kunnen afspreken kan ik jullie binnenkort het resultaat laten zien van ons eerste gezamenlijke projectje...


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Ja ja deze kaart staat bij mij op de kast te pronken en ik ben er super blij mee,
    Dankjewel Anja !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart is dit zeg...prachtig gedaan!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen