donderdag 12 oktober 2017

Trouwen, in opdracht...


Hoi hoi,

Dit maal een kaart die ik jullie zeker niet wil onthouden.
Het is een kaart die ik in opdracht heb gemaakt.


Gebruikte materialen
Soft Finish white cardstock
Inkt: Vintage photo
Oxide inkt: Iced spruce
Embossingpoeder: Gold super fine
Stickels gold
Goudkleurige sticker restjes
Die: Couple van Tattered Lace
XXL no. 29 en 47, Decorette no. 24
Partz no. 11,  flower no. 13 en
 creative shapes no. 11 van Crealies

  

Maar voordat ik aan een i.o. kaart begin heb ik altijd wat info nodig.
Waar is de kaart voor, de leeftijd en weet 
je van welke kleuren ze houden.
En bij een trouwkaart, zoals deze keer het geval is, vraag ik ook naar de uitstraling en sfeer die de uitnodiging en/of trouwkaart heeft.

Het lijkt misschien wat overdreven, maar het helpt mij Enorm 
om een mooie kaart te maken.
Je maakt het immers voor iemand die je niet kent niet waar?

Stempels
Swirls van 't Scrapbookatelier
Tekst set 4 van 't Scrapbookatelier
Bits & Pieces no. 04


Na het belletje, om te laten weten dat de kaart klaar was, 
kwamen ze het heel snel ophalen.
En wat was de reactie geweldig zeg!!!
Vol verbazing reageerde ze:
"Dit is precies de sfeer die bij hun past!!!"
Dat voelt heel fijn van binnen hoor 😄.

Veel feestelijke groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Altijd super als je het 'op maat' kan maken!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat GAAF Anja....super leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg chique en erg mooi!
    Ja dat herken ik, goede achtergrond info helpt veel om tot een goed ontwerp te komen.

    BeantwoordenVerwijderen