dinsdag 24 oktober 2017

Een spoedig...


Een hele goede morgen...

Of middag of avond...
Het is natuurlijk maar net op welk tijdstip je langs komt ha ha hi hi.
Mijn oude tante uit Den Haag, jullie weten intussen wel dat ik altijd voor haar verjaardag een kaart maak en dat zij daar ook altijd heel blij mee is.

Nu heb ik een kaart gemaakt om haar heel veel beterschapjes 
en een spoedig herstel toe te wensen.
Ze is wel 17 x gereanimeerd....ohwooooo heftig he?
Intussen heeft ze een aantal stends geplaatst gekregen en 
het gaat nu een heel stuk beter met haar.
Natuurlijk is ze heel erg geschrokken maar ze is ook heel positief.


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
Oxide inkt: Abandoned coral, 
XXL no. 10, St of 3 no. 2 en Partz no. 11 van Crealies
Candied apple en Fired brick
Perfect pearl: Biscotti
Embossingpoeder: Frantage shabby Pink 
en gold super fine
Embossingfolder: Vlinders

  

De drie kleuren inkt heb ik samen, naast elkaar, binnen een kader geblend.
De perfectpearls poeder is gelijk na het inkten erop gekwast, 
dus, op de nog natte inkt. Zo is het gelijk gefixeerd.
Nadat dit klaar was is het papier, met de embossingfolder, 
door de stans-machine gegaan. 


Ze was met deze kaart ook weer erg blij en noemt mij een Rembrandt
bloos bloos maar weer...... 

Creatieve beterschapsgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Mooi effect díe eeiktjesmbossing met deze inktjes met de perfect pearls!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anja. Nou 17x gereanimeerd dat is indd héél heftig. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja ,
    Wat een heftig verhaal . Je kaartje is weer prachtig Anja ! Heel mooie details .
    En het is me gelukt ben bij je lid geworden . bedankt om mij ook te volgen :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen