dinsdag 15 september 2015

Met vakantie-pensioen


Wat leuk dat je weer langskomt om op mijn blog te kijken. 
Deze keer een kaart voor mijn zus die nu, eindelijk, mag stoppen met werken. 
Maar, zegt ze, "Ik heb nu nog vakantie en eind september 
ga ik pas met pensioen" 
Ik hoop dat ze van alles lekker zal gaan genieten! 


Gebruikte materialen 
Glad, wit papier 
Distressinkt: Dusty concord, Faded jeans, 
Forest moss, Shabby shutters en Shaded lilac. 
Distress stain: Brushed pewter 
Archival inkt: Jet black 
Embossingpoeder: Clear super fine 
Stempel: Lavendel van CraftEmotions
Afrond pons 


Gebruikte CreaLies Items
Crea Nest Lies XXL no. 7
Modern Patchwork no. 1
Set of 3 no. 6 
Duo Dies no. 6 
NL Tekststempeltje


Door de inkt, samen met water, op heel glad papier te verwerken,
 zijn de mogelijkheden eindeloos. 
Het blijft een verrassing wat er met deze natte techniek 
te voorschijn zal gaan komen. 

En inkleuren is echt mijn ding niet hoor en heb hier dus ook 
maar weinig ervaring mee. 
Maar ondanks dat ben ik zeer tevreden met het behaalde resultaat. 

Creatieve inkt groetjes, Anja 

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor je zus Anja. Is erg goed gelukt hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super prachtige kaart Anja. Wat zal je zus daar blij mee zijn.
    Goretjes, knuffie van veerle

    BeantwoordenVerwijderen