dinsdag 1 september 2015

Golden hart


Hallo allemaal,

Wat heerlijk dat ik weer nieuwe volgers kan verwelkomen!
Hartelijk welkom Meinsje, Cora en Cindy en laten jullie ook even weten of je een blog hebt?

Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor de  verjaardag van mijn tante afgelopen mei.
Zij was ook een enthousiast kaartenmaakster en zou haar hobby voor geen goud hebben willen missen!
Gebruikte materialen:
Tekenpapier van Schut 225 gr.
Sparkle spray: Goud-geel en Paars
Embosspoeder: Super fine gold
Stempels van Lavinia Stamps
Plaksteentjes

Gebruikte CreaLies Items:

Helaas is mijn tante op 15 augustus 
jongstleden overleden!
Ik zal haar heel erg missen, zij was een bijzonder, lief, warm en mooi mens!
Later zal ik jullie ook de kaarten laten zien die ik voor haar en de familie gemaakt heb maar nu nog even niet.......


Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen