dinsdag 1 september 2015

Golden hart


Hallo allemaal, 


Wat heerlijk dat ik weer nieuwe volgers kan verwelkomen! 
Hartelijk welkom Meinsje, Cora en Cindy en laten jullie ook even 
weten of je een blog hebt? 

Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag 
van mijn tante afgelopen mei. 
Zij was ook een enthousiast kaartenmaakster en zou haar hobby 
voor geen goud hebben willen missen! 


Gebruikte materialen 
Tekenpapier van Schut 225 gr. 
Sparkle spray: Goud-geel en Paars 
Embossingpoeder: Super fine gold 
Stempels van Lavinia Stamps 
Plaksteentjes 


Gebruikte CreaLies Items
Crea Nest Lies XXL no. 13
Double Fun no. 19
Crea Nest Lies small no. 8
Partz no. 11
Set of 3 no. 23 Flower 14
Duo Dies no. 23 Flower 14


Helaas is mijn tante op 15 augustus jongstleden overleden! 
Ik zal haar heel erg missen, zij was een bijzonder, lief, warm en mooi mens! 


Later zal ik jullie ook de kaarten laten zien die ik voor haar en de 
familie gemaakt heb maar nu nog even niet.......

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten