zaterdag 19 september 2015

Christmas label


Vandaag wil ik jullie een kerstlabel laten zien. 
Natuurlijk heb ik weer mijn inktjes gebruikt. 

Er zitten weer wat elementjes in de label "verstopt". 
Ik ben erg benieuwd of jullie de gestempelde sneeuwvlokken kunnen vinden 
Laat je het even weten....? 


Gebruikte CreaLies Items 


Andere gebruikte materialen 
Crème papier 
Distressinkt: Gathered twigs, Fired brick 
en Peeled paint 
Archival: Jet black 
Embossingpoeder: Clear super fine 
Perfect pearls spray: Heirloom gold 
Lintjes 
Plakpareltje 


Zodra de label klaar was heb ik hem tussen de bladpeterselie geplaatst ha ha... 
Maar de foto is wel mooi geworden he? 

Een hele fijne en creatieve week toegewenst. 
En uh..... 
Psssst... er komen volgende week nieuwe 
CreaLies stansen uit....spannend!!! 

Creatieve groetjes, Anja 

1 opmerking: