dinsdag 12 mei 2015

Welkom thuis...

Hallo lieve volgers,

Weten jullie nog dat ik op 10 maart een kaart liet zien die ik gemaakt had voor een vriend die een zware operatie moest ondergaan?
Ik kan jullie nu vertellen dat het heel goed is gegaan en er geen uitval verschijnselen zijn.
Super goed dus!
Bij thuiskomst kreeg hij een heerlijk gevulde fruitmand en deze kaart.

Gebruikte materialen:
Licht cème papier
Distressinkt: Dusty concord
Sparkle spray: Blauw groen van Avec
Embosspoeder: Metalic brass
Stempel: Flourish van Viva decor
Multi frame: MFD 057
Embossstencil: Sanne Creative
Tekststempeltje: Family stamps van 
Doe maar creatief

Crealies Items:

 
De achtergrond is gemaakt met de inktspray en later afgewerkt met inkt.
Zowel het stempelen en het embossen 
geeft extra effect.
Het subtiel toepassen van de embosspoeder maakt het helemaal af vinden jullie ook niet?

 Natuurlijk mogen de Crealies bloemetjes 
niet ontbreken.
Helaas zit het door mij gebruikte bloem niet meer in de collectie maar er zijn weer veel mooie en nieuwe bloemen uitgebracht waaruit je een keus kan maken.
Ook van de 'oude' modellen zijn er nog diverse te koop. Klik maar op de link, bij gebruikte Crealies Items, om ze te bekijken.

Ik wens Henk veel sterkte met het revalideren.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Het is alweer een echte parel Anja echt super mooi.
    Dikke knuffel van mij xxxx

    BeantwoordenVerwijderen