maandag 4 mei 2015

Double Bister


Beste volgers, 


Vandaag zit ik al niezend en snotterend achter de /voor de PC om, met veel plezier, een nieuwe Crealies Creatie te plaatsen. 
Double Bister?? 
Ja zekers.... 
Ik ben met de nieuwste Double Fun no. 19 nogmaals aan de slag geweest. 
Je weet wel, waarvan ik het steuntje voor de easelkaart mee heb gemaakt. 
Precies! Die!!!! 
Dat is toch dubbel niet waar? 
Want natuurlijk kan je deze ook gebruiken om tabjes te maken 
maar ook voor het maken van een rand. 


Gebruikte materialen
Aquarel papier
Wit papier
Bister: Bruin, Mahonie en Rood
Embossingpoeder: Clear super fine en 
Clear ultra thick
Plakparels


Gebruikte Crealies Items


Jullie zullen wel denken mmmm, het was toch Double Bister??
Ja hoor, jullie hebben gelijk!
De Bister heb ik ook op twee manieren gebruikt.
Op het witte gedeelte in poedervorm besproeid met water.

En opgelost in water, twee tinten, om het papier op kleur te maken 
waarvan ik de achtergrond en de bloemen heb gemaakt.


Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten