zaterdag 30 mei 2015

Opkikkeren...


Hallo lieve volgers, 

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik merk dat er nog steeds veel 
mensen ziek of nog aan het opknappen zijn. 
Dan komt een vrolijk, en beetje voorjaarsachtige, 
beterschapskaart goed van pas. 
Vandaar dat ik er maar gelijk mee aan de slag gegaan ben. 


Gebruikte materialen
Wit papier 
Distressinkt: Evergreen bough, Cracked pistachio, 
Pine needles, Salty ocean en Tumbled glass. 
Re-inker: Faded jeans 
Stain: Broken china 
Struktuurpaste 


Gebruikte Crealies Items 


Voor het lijfje heb je 2 cirkels nodig van de XXL no. 7 stans. 
Voor de poten en het koppie 3 (de kleinste) ovalen van XXL no. 9 stans. 
Voor de oogjes heb ik Set of 3 no. 19 en Partz no. 2 gebruikt. 
Voor de twee voetjes, Flowers 5. 

De ondergrond is gemaakt met de 
Masks & More en struktuurpaste. 
Daarna met inkt en water op kleur gebracht. 

Met Double fun no. 3 heb ik een wolkje gestanst en die als sjabloon
 gebruikt om de lucht te maken. 
Met de diverse groene inkten het papier voor de kikker gemaakt. 


Ik sluit dit bericht af met een vrolijke glimlach!!! 

Creatieve beterschapsgroetjes, Anja 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opkikker is deze kaart ,
    Daar wordt je wel blij van .

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk opkikkerkaartje. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen