donderdag 21 december 2023

Stars...

Hallo beste volgers,

Vandaag wil ik jullie dit kerstkaartje laten zien.
Het viel mij op dat het deze keer, weer een
beetje, een CAS kaartje is geworden.


Met de Script stempel van IndigoBlu heb ik, ongeveer in het midden
met stempelinkt, een vage afdruk gemaakt.

Van het bruine papier heb ik smalle strookjes gescheurd
en de randjes bewerkt met de inktkleur Gathered twigs.

Uit printpapier drie, verschillend van grootte, sterren gesneden
en hierop de strookjes opgeplakt met de Tacky glue.
Vervolgens alle buiten randen van de sterren mooi recht geknipt
en aangezet met wat inkt.
Je kan hier natuurlijk, als je dit hebt, ook een stans voor gebruiken.


De grootste ster heb ik bespetterd met de beide kleuren Luscious poeders
die ik gemengd heb met een klein beetje water.

Hiermee heb ik ook de scheur randjes van de middel grote ster bewerkt
en bij het kleinste sterretje heb ik de alleen de contouren aangezet.

Daarna heb Distress inkt Ground espresso op mijn craftmat aangebracht
en dit ook gemengd met het restje van de luscious prutje.
Met dit mengeltje heb ik de mooie en glanzende spettertjes gemaakt.

Nu kwam alles mooi samen en kon ik de kaart in elkaar zetten.
De grootste ster is vastgezet mat foamtape, de middelste maat heb ik
met 3D kit bevestigd en de kleine met de Tacky glue.
Elk dus op een andere 'hoogte'.

Ik heb voor de tekst een heel oud stempeltje gebruikt,
waarvan ik de oorsprong niet meer weet,
maar ik wilde graag de tekst in het Nederlands stempelen.


Gebruikte materialen

Stempels


Gereedschap

Lijm & Tape

Pigment poeders
IndigoBlu Luscious Pigment powder,

Overig
Distress inkt: Gathered twigs en Ground espresso
Archival inkt, Coffee
Foamtape 1 mm
3D Kit


Wanneer je zelf aan de slag bent geweest naar aanleiding van deze
voorbeeldcreatie kan je dit ons natuurlijk laten zien in de
facebookgroep van De Foamtastische Huiskamer.

Tot slot wil ik graag iedereen Super fijne 
en gezellige feestdagen toewensen
En een toppie gezond en creatief 2024!!!

Foamtastische groetjes, Anja

Alle eventuele weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten