woensdag 6 september 2023

De Foamtastische Huiskamer 10 jaar!!!

Hallo trouwe en nieuwe volgers,


Dit jaar viert De Foamtastische Huiskamer
haar 10 jarig jubileum.
Toch een mijlpaal die ik niet zomaar en ongemerkt 
voorbij wilde laten gaan.
Natuurlijk, er zijn allerlei speciale aanbiedingen en leuke
 acties maar ik wilde iets persoonlijks doen om hen te feliciteren.


De achtergrond is gemaakt met diverse kleurtjes Distress Oxide inkt
En ook alle stempelafdrukjes zijn met de 
Distress Oxide inkt gemaakt. 
Wonderlijk hoe alles bij elkaar kwam.
Ik heb een heel klein beetje van de Deco Arts verf verdund 
met (weinig) water en heb dit met behulp van een klein 
Penseeltje op de tag gespetterd.
Ook heb ik de randjes van de zwarte basis label
hiermee aangezet. 

De vlinder is afgedrukt en voorzien van embossingpoeder, uitgeknipt
en met 3-D kit opgeplakt.
Jammer, dat er wat kit onderuit gepiept komt...


Gebruikte materialen

Artist Drawing paper 225 gr van Schut
Dye inkt
Distress Oxide inkt: Wilted violet, Villanious potion
en Fossilized amber
Verf
Purple Pearl Metalics van |Deco Art
Embossingpoeder
Sparkle, semitransparant, white
Stencils
JMA mask 4 van Studio Light
Stempels
IndigoBlu Victorian Garden A5
IndigoBlu Gladiola A5 (de tekst) 
IndigoBlu Biggest Fan A5
Stansen
Extreme labels&Tags van Crealies
Overig
Dubbelzijdige tape
Hobbylijm
Waaier penseeltje
Heat tool
3-D kit
Houten cijfers


Ik vind het erg fijn dat mijn Blog zo vaak bekeken wordt,
Maar ik zou het ook heel erg waarderen als je mijn blog ook wil gaan volgen.
Dank jullie wel!

Foamtastische stempelgroetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Ik ben er ooit 1 x geweest, tenminste dit is toch de winkel in Goirle? Geen idee dat ze al 10 jaar bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER MOOI label Anja in ook nog eens hele MOOIE kleuren voor het 10-jarig bestaan.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart maakte je voor het 10 jarig bestaan van de foamtastische huiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Anja, ik zag jouw reactie bij mij en dan kom ik meteen even terug natuurlijk. Wat een mooie felicitatie-kaart heb je gemaakt, prachtig die kleuren en die mooie vlinder is een heuse blikvanger.
    Ik ga je blog volgen want je maakt mooie creaties vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen