woensdag 23 augustus 2023

Wicked...

Hallo beste volgers,

Vandaag een creatie met IndigoBlu stempels.


Ik heb de achtergrond op kleur gemaakt met de Distress Oxide inkt
en geprobeerd dit een beetje mystiek te krijgen.
Na het gebruik van deze dye inkt heb ik er waterspetters op laten vallen die,
als je het even laat liggen, een blekend effect geven.
Deze opgedept met keukenpapier.
Vervolgens heb ik met de Script stempel en de Distress inkt
hier en daar wat afdrukjes gemaakt.
Niet ingewikkeld of zo maar lekker makkelijk met de stempel in de hand.
Daarna met wat water, Luscious powder en een waaier penseeltje
spetters aangebracht. Vergeet niet je in zwart gestempelde afdrukjes
even af te dekken met een strookje papier.
De 'maan' ook wat kleur gegeven en een paar accentjes aangebracht.

De tekst heb ik met stempelinkt eerst afgedrukt op een stukje papier 
en daarna in strookjes geknipt.
Ook heb ik ze met de inkt op kleur gebracht en opgeplakt.
Met de Posca pen en de waterpenseel heb ik ze schaduw gegeven.


Natuurlijk heb ik ook een achtergrond gemaakt voor de binnenkant
van de kaart zodat er op geschreven kan worden.


Gebruikte materialen
Inkt
Distress Oxide ink, Black soot,
Dusty concord en Weathered wood
Stempelinkt
Pigmentpoeder
Luscious pigmentpowder 
Stempels
Overig
Zwart papier 210 gr van Clairefontaine



Ik vind het erg fijn dat mijn Blog zo vaak bekeken wordt,
Maar ik zou het ook heel erg waarderen als je mijn blog ook wil gaan volgen.

Foamtastische stempelgroetjes, Anja

Alle eventuele weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een RAADSELACHTIG kaartje en het is me een MYSTERIE hoe jij zo iets maakt.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely amazing and mystical design.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een leuke tekst! Je kaartje is prachtig, jammer dat ik jou niet in mijn leeslijst zag staan, had wat berichtjes gemist terwijl ik je toch ben gaan volgen. Ach ja, nu ben ik er toch gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen