woensdag 19 juli 2023

Man...dala's


Hallo beste volgers,

Zoals jullie zien heb ik weer een Creatie om aan jullie te laten zien.
Het heeft iets weg van een kaart die ik al eerder dit jaar heb gemaakt.
Maar bij deze heb ik hele andere kleuren gebruikt


Voor deze kaart heb ik eerst op het witte Aquarel papier de Mandala 4x 
afgedrukt en bewerkt met de embossingpoeder.
Pas toen dat klaar was heb ik het papier op kleur gebracht met de inktspray's.
Natuurlijk ook een achtergrond gemaakt waarop strakjes de mandala 
een plaatsje gaat krijgen.
Ook heb ik met de zilverkleurige metalic waterverf en met de posca pen white, 
wat spetters op de achtergrond aangebracht. 
Niet te veel, want dan komt het te nadrukkelijk naar voren.

Vervolgens heb ik de mandala's hier en daar ingekleurd/geaccentueerd 
met de metalic waterverf. 

Alle Mandala onderdelen heb ik uitgeknipt en natuurlijk ook alle 
randjes voorzien van wat kleur.
De tekst heb ik 3 x uitgestanst en op elkaar geplakt en
daarna voorzien van het zilverkleurige embossingpoeder.
Nadat de achtergrond op de basiskaart gelijmd was konden alle onderdelen 
met lijm en 3D kit worden vastgezet.
Tot slot heb ik nog een strass steentje in het hart van de mandala geplakt
om het helemaal af te maken.

 

Gebruikte materialen

Papier
Aquarel papier van De Foamtastische Huiskamer 200 gr
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Spray
Dye spray, Turquoise (Lavender), Blue moon
en Silver shine van IZink
Verf
Metalic waterverf, Silver
Embossingpoeder
Relief Silver van IZink
Stempels
Mandala Sunflower 002 van Nellie Snellen
Stansen
Card deco Essentials die, van Harte
Overig
Antistatisch builtje
Posca pen 007 mm, Wit
Waaier penseeltje
DZ tape
Tacky glue
3D-Kit
Heatgun
Strass steentje
Schaartje
Mixed Media glasmat


De ontvanger was zeer blij met deze kaart!

Creatieve groetjes, Anja

Veel van de gebruikte producten zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.

1 opmerking:

  1. Anja.....wat een KLEURENPRACHT laat je nu weer zien.... SUPERSSSSS.
    Liefs, Wilma 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen