woensdag 5 juli 2023

Wilma kaart...


Hallo allemaal,

Het kan niet anders dan dat jullie de jaarlijkse kaart
voor Wilma gemist hebben.
En ja... ik laat het ook wel erg laat zien daar ze op 1 november jarig was.


Ik heb voor haar verjaardagskaart voor zachte kleurtjes gekozen
nog net geen pastel tinten.
Helaas zat ik toen zelf in de lappenmand en 
kon dus niet veel aan mijn hobby doen.
Maar een kaartje moest en zou ik voor elkaar krijgen!

Samen met mijn welbekende inkten, het gebroken wit wolkjes papier,
de stencils en stansen is dit het uiteindelijke resultaat geworden.

 

Gebruikte materialen
Gebroken wit, wolkjes papier van J. Compen
Dye inkt
Distress Oxide: Picked raspberry, Sqeezed limonade
 en Peacock feathers
Stencils
Mixed Media stencil 027 van Nellie's Choice
Stansen
Card deco Essentieals cutting die, Gefeliciteerd 
4 in 1 corners, Butterfly flowers van Jeanine's Art
Flower mix en Flower mix Large van CraftEmotions
Overig
Blending tool
Blending brushes
tape
Lijm


Wilma was blij met de kaart en ze appte mij dat ze 
ook een hele fijne verjaardag heeft gehad.
Toppie

Creatieve groetjes, Anja

Vrijwel de meeste producten zijn te bestellen
(via de mail en webshop) bij De Foamtastische Huiskamer.


1 opmerking:

  1. Ach meis.....beter laat dan nooit. Ook ik ben laat met reageren.
    Je hebt inderdaad een SUPER MOOI kaartje voor me gemaakt.
    Liefs, Wilma 😍😘😍

    BeantwoordenVerwijderen