woensdag 12 april 2023

Van Harte


Hallo beste volgers,

Vandaag weer een andere creatie.
Deze keer voor onze huisvriendin Ciska die, 
dat vinden wij dan, een extraatje verdiend heeft.
Het lastige alleen is dat zij echt een hekel heeft aan de kleur Blauw...
Tja, dat is voor mij wel een extra uitdaging...


De basis kleuren zijn gemaakt door papier te bewerken met 
de Dye inkt spray's en wel op zo'n manier dat het geen 
egale dekking en kleur ging krijgen.
De mandala Sunflower heb ik meermalen afgedrukt 
met versafine clair, Nocturne.
Vervolgens heb ik ze uitgeknipt en 3-D weer op elkaar bevestigd met 3-D kit.
Hier en daar heb ik wat delen ingekleurd met een heel klein penseeltje en
de Dye inkt spray, Goldmine.


De achtergrond is met de Distress inktjes op kleur gebracht,
en is bewerkt met waterafdrukjes van de stempel.
Ook met de inkt gedeeltelijke stempelafdrukjes gemaakt door 
de stempel los in de hand te houden en natuurlijk 
is er ook weer wat spetterwerk verricht.


Gebruikte materialen
Aquarel papier van De Foamtastische Huiskamer 200 gr
Inkt
Distress inkt: Brushed courduroy en Walnut stain
Distress inkt Oxide: Mustard seed
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Spray
Dye spray, Butterschotch, Sunflower
en Goldmine van IZink
Embossingpoeder
Gold
Stencils
Mask 26 van Studio Light
Stempels
Mandala Sunflower 002 van Nellie Snellen
Stansen
XXL no. 7 en no. 42 van Crealies
Card deco Essentials die, van Harte
Overig
Zwarte stift
DZ tape
Tacky glue
3D-Kit
Heatgun
Schaartje
Mixed Media glasmat


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
Als je een vaste volger van dit blog wil worden, 
wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.

1 opmerking:

  1. Het gele knal eruit en hij staat nog steeds mooi te shinen!!

    BeantwoordenVerwijderen