woensdag 19 april 2023

Crème Sjiek


Hallo allemaal,

Ik kan het haast niet geloven...
Maar mijn moeder is op 5 april maar liefst 94 jaar geworden.
En, jazeker, Super gezond en ze woont ook nog zelfstandig.


Mijn kaartenmaakgeprutsenbelevenissen 
volgt zij op haar geheel eigen wijze. Ha ha
En natuurlijk viel er ook deze keer, op haar verjaardag,
een eigen gemaakte kaart van mijn hand op haar deurmat.

Haar lievelingskleur is roze en ik heb voor crèmekleurig papier gekozen.
Gewoon omdat het zo subtiel en mooi bij elkaar komt.

Ook de binnenkant ben ik niet vergeten...


de gebruikte techniekjes hoef ik jullie niet meer uit te leggen.
Mocht je toch vragen hebben stel ze dan gerust hoor
Ik geef altijd antwoord!

 

Gebruikte materialen
Crème kaartpapier
Inkt
Distressinkt Victorian velvet
Verf
Metalic wartercolour paint, Rose red
Embossingpoeder
Clear, Ultra thick
Stempels
Background Text van CraftEmotions
Stansen
Flowermix en Flowermix large van CraftEmotions
Leaves mix 0238 van CraftEmotions
Leaves van Deco Time en Craftsesations
XXL no 7 van Crealies
Graceful Circle van Yvonne Creations
Overig
Houten cijfers
Heatgun
Penseeltje
Blending tools

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ze heeft mij laten weten de kaart heel erg mooi te vinden
en dat ze hem bovenop de kast heeft gezet zodat iedereen hem kan zien.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten