woensdag 8 juni 2022

Peek a boo...


Hallo blogvolgers,

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien die ik 
gemaakt heb voor onze buurvrouw.


Dit keer weer met de Oxide inkten aan het spelen geweest.
De kleuren vullen elkaar erg goed aan en ook het gebruik
van een stencil heeft een leuk effect gegeven.
Ook de binnenkant is gemaakt met dezelfde kleuren en stencil.


De stempels van Katzelkraft blijven voor mij erg inspirerend
ook al zijn het al stempels die al wat langer geleden uitgebracht zijn.
Ik heb voor het stempelen alleen zwart stempelinkt gebruikt.


Verder heeft deze stempel combinatie nog wat extra's nodig.
Daarom met kleurpotloden wat accenten en schaduw aangebracht.
Tot slot ook de tekst gestempeld.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Zwart papier 210 gr van Clair Fontaine
Dye inkt
Oxide: Fossilized amber, Carved pumpkin, 
Twisted citron en Bundled sage
Stempelinkt
Archival: Jet black
Stencils
Mask 30 van Studio Light
Stempels
Ostrich solo van Katzelkraft
Waterwall van Katzelkraft
Stansen
XXL no. 81 van Crealies
Overig
DZ tape
Pastel white en black Posca potloden
Micron 0.5 fineliner, zwart 

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten