woensdag 1 juni 2022

Mystical...



Hallo vlogers,

Vandaag het jaarlijkse kaartje voor mijn zwager.
Het is en blijft elke keer weer een uitdaging...
Gelukkig maar...


Ik wilde een ietwat mystieke sfeer proberen te bereiken op een, 
hoe kan het ook anders, andere manier.
Het is heel erg fijn spelen met de welbekende Lavinia stamps 
maar het het valt niet mee om een sfeer te creëren waar 
ik dan ook zelf tevreden mee ben...
Ja, we zijn zelf vaak het meest kritisch op onze eigen maaksels niet waar?


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Shut 225 gr
Aubergine kleur papier 120 gr van Jen Compen
Linnenkarton, Off white van Card deco
Dye inkt
Distress inkt: Villainous potion, Scattered straw, Chipped sapphire, 
Rusty hinge en Barn door
Distress Oxide: Dusty concord, Rusty hinge en Barn door
Stempel/Pigmentinkt
Versafine Clair, Nocturne, Medieval blue en Morning mist
Stempels
Field grass, See a Fairy, Foliage set, Tree hive, 
Tree branch, Spanish moss en Pipin van Lavinia stamps.
Stansen
Cutting dies Ellipse van Card deco Essentials
Overig
Blending tools
Inkt brushes
Masking tissue
Gellyroll, paars, copper en old gold
Blaadje printpapier

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Mijn zwager was in ieder geval heel erg blij met de kaart en vind het erg mooi!!!
Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
En als je ook een vaste volger van dit blog wil worden, 
wordt dit zeer gewaardeerd!

Feestelijke stempelgroetjes, Anja
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten