maandag 27 juli 2020

Many Thanks....


Lieve volgers,

Zoals jullie weten is een vriendin van mij ernstig ziek.
Ik ga vaak naar haar toe, ze wil niet dat ik haar 'ergens' 
mee help maar ze vindt het fijn als ik er gewoon ben.
Ik kan je zeggen, dat zijn bijzondere uurtjes hoor...
We kletsen veel en lachen ook heel wat af samen.


Gebruikte materialen
Artist drawingpaper
Zacht geel linnen papier
Zwart kaartpapier
Dye inkt: 
Oxide: Peeled paint, Dusty concord en Faded jeans
Stempelinkt: 
Versafine Clair, Nocturne en Chanti
Perfect pearl: Pearl
Stempels:
Uiltje, autumn silhouettes van Karban crafts
Creeping vine, Tree branch en Willow van Lavinia stamps
Many thanks, personal impressions van Inkadikado


En hoe bedank je iemand waarvan je binnenkort én
definitief afscheid van moet gaan nemen?

Een mooie kaart..
Eentje met mijn gevoel erin om haar te bedanken voor de 
vriendschap, haar support en van alles nog meer...
Want je weet, straks kan het niet meer...


Met liefde en veel knuffels,

Anja

4 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG kaartje is dit Anja voor je vriendin. Het snaveltje van de uil lijkt op een hartje ♥.
    Niet alleen binnenkort, maar voor nu ook al heel veel sterkte toegewenst.
    Liefs Wilma ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart met een hele mooie achtergrond.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt 😉

    BeantwoordenVerwijderen