woensdag 1 juli 2020

Vintage Ephemera challenge


Hallo hallo,

Lesley & David Wharton hebben ons dit keer
uitgedaagd om een Vintage Ephemera creatie te maken.
Dit alles is te volgen in de:
Thank you Lesley and David!!!


Gebruikte materialen
Paars linnen papier
Zacht crème papier
Dye inkt
Distress: Dusty concord en Vintage photo
Stempelinkt
Versafine Clair: Fantasia
Stempels
Autumn Hedgerow van Chocolate Baroque
Ticket van Boekenvoordeel
Vine background 101 BB van Stacy Stamps
Stamp van Cavallini stamps
Stansen
Set of 3 no. 15 en 25 en Big labels & Tags van Crealies
Oval frame van Joy crafts

 

Een vintage creatie maken was voor mij een super grote uitdaging.
Dit, omdat ik nooit creaties maak die in deze groep vallen.
Vroeger dacht ik dat is 'gewoon' van alles op je kaart plakken 
en dan ook het liefst zo veel als mogelijk.
Maar inmiddels begrijp ik dat dit natuurlijk zo niet in elkaar steekt ha ha.

Ik heb wel voor een wat afwijkende kleur gekozen en door de paarse
tint te combineren met crème en bruin kreeg ik toch de juiste sfeer te pakken.
Ik ben benieuwd naar jullie, deskundige vintage, mening....


Creatieve vintage groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten