woensdag 9 december 2020

Creative Book For Positive Memories,

 

Part four

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie de laatste bladzijdes zien uit het album 
wat ik heb gemaakt voor mijn beste vriendin.
Wil je er meer over weten of wil je weten welke 
materialen ik heb gebruikt?
 klik dan even HIER dan kom je vanzelf
bij het eerste bericht en daar zijn al deze details te vinden.
Klik HIER voor het tweede bericht en HIER voor het derde


Deze bladzijde heeft een flap die omhoog gelegd moet worden 
en een flap die naar beneden moet worden gedaan.
Deze twee worden bij elkaar gehouden door deze sluiter die je van rechts naar links kunt schuiven waardoor de twee 'flappen' los komen.


Hier een detail foto van deze sluiter.


Dit is een foto van de binnenkant van de kaft aan de rechter kant.
Ook hier heb ik een waterval gemaakt zodat ze extra 
veel foto's in haar album kan doen.
De afbeelding heb ik gemaakt met de distress inkten en verschillende stempels.


Dit is hetgene wat aan de  linkerkant te zien is.
In dit vakje zit een boekje met verschillende blaadjes.
Hierdoor is de mogelijkheid ontstaan om er in te schrijven


Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik om privĂ© redenen niet 
alle details en bladzijdes op de foto heb gezet.


Ik hoop dat jullie het boekje leuk vonden.
Mijn vriendin was er in ieder geval SUPER blij mee!

Creatieve memory groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten