woensdag 31 juli 2024

Van Harte


Hoi hoi,

Daar ben ik weer om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
De jaarlijkse verjaardagskaart voor Frans
en ik hoop dat hij het ook deze weer mooi zal gaan vinden.


Op het 225 grams Schut papier heb ik een vlak afgeplakt 
met tape, van ongeveer 10X10 cm.
Hierbinnen heb ik de drie inkt kleurtjes aangebracht en in elkaar geblend 
met de inkt kwasten.

Vervolgens heb ik er wat water op gespetterd en dit aan de lucht laten drogen.
Ik heb wat Luscious pigment powder opgelost met wat water en 
dit ook op het gekleurde vierkant gespetterd.
Nadat dit droog was heb ik de tape verwijderd en de
stempels afgedrukt met de zwarte stempelinkt.

De tekst heb ik uit zwart papier gestanst en opgeplakt met Tackyglue.
Daarna kon ik het op de basiskaart vastplakken die ik ook met
inkt op kleur heb gebracht.



Gebruikte materialen

Papier
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Dye Inkt
Distress Oxide: Pine needles, Unchanted mariner
en Broken china
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Pigmentpoeder
IndigoBlu Luscious pigment powder, Lime spritzer
Stempels
Artspecially 2022, Geralda Jansen
Stansen
Card deco Essential, Tekststans

Overig
Afplaktape
Waterspray
Inkt brushes
Scoreboard small
Papiersnijder
Heatgun
DZ tape
Keukenpapier
Tackyglue
Craftmat, glas


Frans vond zijn verjaardagskaart weer een echt kunstwerkje. Hi hi

Creatieve stempelgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de jarige Anja.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Anja, lovely to see your visittomy blog, long time since I visited you. another of your beautiful creations.. hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Frans heeft helemaal gelijk vind ik Anja, het is een kunstwerkje. Mooi dat kleurverloop in combinatie met het goud.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen