woensdag 3 juli 2024

Little family


Hallo allemaal,

Ik heb weer een nieuwe creatie gemaakt.
Deze keer een kaartje voor de verjaardag van onze buurvrouw.
Ze is jong, mooi, lief en erg humoristisch.


Met kleuren Oxide inkt de achtergrond gemaakt en
dit mooi in elkaar geblend.
Daarna, bovenop de nog vochtige inkt, wat Perfect pearls
overheen gewreven met een penseel.
Ook in een sprayflesje een beetje water gedaan en 
hierin wat perfect pearls opgelost.
Hiermee een laagje over het papier verneveld.
Nadat dit droog was heb ik de achtergrondstempel in mijn stamping
platform gedaan en een afdruk gemaakt met de Moonlight white.
De kaart en de stempel laten zitten maar de stempel wel even schoongemaakt.
Daarna heb ik de stempel weer afgedrukt maar nu met 
Distress Oxide inkt, Dusty concord. 


Nu het topkaartje gemaakt Ook hierbij heb ik het stamping platform gebruikt.
Ik heb met alle drie de distress kleurtjes afdrukjes gemaakt.
Hierbij heb ik de stempel steeds maar gedeeltelijk van inkt voorzien.
Op deze manier kreeg ik een soort 'mistige' sfeer.
Aan de onderkant heb ik ook wat inkt aangebracht
zodat de poppetjes niet zweven.

De felicitatie heb ik aan de binnenkant van de kaart afgedrukt.

 

Gebruikte materialen

Artist Drawing paper 225 gr van Schut
Linnenkarton 240 gr, wit
Dye Inkt
Distress Oxide: Dusty concord, Seedles preserves
en Milled lavender
Dew drop, Brilliance, Moonlight white
Pigment poeder
Perfect pearl, Biscotti
Stempels
Broken fragille, set 21 2023 van Miranda Degenaars
KtZ 229 van Katzelkraft
Line art flowers A6 van IndigoBlu

Overig
Gumpotlood van Faber castell
Heatgun
DZ tape
Tackyglue
Spray bottle
Liniaal 
aftekenpotlood
Papiersnijder 
Craftmat, glas


Ze heeft het kaartje intussen al ontvangen en was er supersss bij mee!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de buurvrouw Anja.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en alles is heel mooi op elkaar afgestemd Anja. Je hebt een hele mooie achtergrond gemaakt en die stempel vind ik superleuk. Echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen