woensdag 10 juli 2024

Receptje...

Hallo beste volgers,

Hier ben ik weer om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
Deze kaart leek wel een klein boekje  geworden met een vintage touch.


Ik heb dit gemaakt voor de zoon van mijn moeders vriendin.
Hoe bedenk je dit nou weer he?
We hebben altijd best wel ver van elkaar af gewoond.
En vroeger als onze ouders met elkaar hadden afgesproken
was dan vaak een heel weekeinde,
En ja, kinderen gaan dan doen wat kinderen zoal doen nietwaar.


We hebben altijd, soms met grote onderbrekingen, contact gehouden.
Nu zit hij thuis na jaren op te vrachtwagen gereden te hebben.
Helaas kan hij niet zo veel meer door het tekort aan lucht.

Maar zijn humor en het elke dag voor zichzelf koken
zijn de dagelijks gedeelde berichtjes.


Hoe ik deze kaart gemaakt heb zal voor de meeste creatievelingen
onder ons wel duidelijk zijn verwacht ik zo.
En anders... vragen staat vrij hoor!


Gebruikte materialen

Créme kaartpapier van Jen Compen
Grunge inventions 8x8  papierblok van Studio Light
Dye Inkt
Distress Oxide: Frayed burlap
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Archival, Vermillion
Stempels
Correspondence from the past 314 en 324 van ECD
Tekststempeltjes van Crealies
Stansen
Diverse stansmallen uit mijn collectie 
w.o. Crealies en Card deco
Overig
Acryl blok
Foto
Waterspray
Blendingtool
Scoreboard small
Papiersnijder
Heatgun
DZ tape
Tackyglue
Nietje en eyelet
Craftmat, glas


Hij was SUPER blij met "dit zooitje knutselwerk" 
en het Kippenvleugeltjes recept.
Hij was zeer vereerd dat ik dit speciaal voor hem gemaakt heb!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen: