woensdag 14 december 2022

Luuk


Hallo Bloggers,

Vandaag een creatie voor onze lieve buurtjes.
Zij zijn ouders geworden van een hele mooie en vooral gezonde zoon.
Ze hebben een hele spannende zwangerschap beleefd
en zijn nu lekker aan het genieten van hun mannetje.
Hij heeft de naam Luuk gekregen
Een mooie en stoere naam he?


Ik heb voor deze kaart wat dunner papier gebruikt. 
Het is wat 'gewolkt' papier en gebroken wit van kleur.


Voor de binnenzijde van de kaart heb ik de inkt via een stencil
aangebracht. Ook op de voorzijde van de envelop.
Dit geeft toch net wat extra's...


Helaas had ik alleen witte enveloppen in huis dat vond ik wel jammer.

De groene en het blauw gekleurde papier heb ik gemaakt met hetzelfde 
papier wast ik met de inkt op kleur heb gebracht.
Zo had ik precies de goede kleurtintjes om de letters te matten
en de andere onderdelen uit te stansen.


Voordat ik de letters heb gestanst is het papier bestempeld met
diverse Lavinia stamps.
Hiervoor heb ik de Versafine clair stempelinkt gebruikt.

 

Gebruikte materialen
Gewolkt, gebroken wit papier 185 gr van Jen Compen
Dye inkt
Distress ink Oxide: Uncharted mariner en Rustic wilderness
Stempelinkt
Versafine Clair: Rain forest en Twilight
Embossingpoeder
Distress Glaze: Uncharted mariner
Stencils
Mixed Media stencil 027 van Nellie's Choice
Stempels
Pipin, Willow, Fairy charmes 
en Wild hares small van Lavinia Stamps
Stansen
Cardzz no. 153, en Duo dies no. 29 van Crealies
Stencil SL 390 Studio Light Essentials cutting dies
Overig
Dubbelzijdige Foamtape 2 mm
DZ Tape 6 mm
Vloeibare lijm
3-D kit
Blending tools
Blending brushes

Vrijwel de meeste producten, op de Lavinia stempels na, zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Gelukkig mogen en kunnen wij, als buren en ikzelf als 'buurvrouwOma',
zijn ontwikkeling helemaal gaan volgen.
Super wonder

Creatieve Oma groetjes,
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten