donderdag 29 december 2022

Afscheid...


Hallo Beste volgers,

Vandaag wil ik jullie twee creaties laten zien.
Ik heb ze gemaakt voor twee personen die door de druk 
van de verzekeringsmaatschappijen op de zorgverlening, hun eisen en hun nieuwe zogenaamde service pakketten, hebben moeten besluit te stoppen.
Het gaat hier om de huisarts en haar assistente.
Ik ga ze echt missen!!!

De twee kaarten lijken erg op elkaar maar de eerste staat symbool voor
zorg en het in beeld houden van jou als mens.
Eigenlijk jou, van bovenaf bekeken.


De tweede heb ik gemaakt voor de assistente.
Zij die altijd op een correcte en menselijke manier haar werk met passie deed.
Ze bleef leergierig en gaf de arts de nodige ondersteuning.
Zij was de basis door steun van onderaf.


Ik wens ze alle goeds toe!

Beide kaarten zijn gemaakt op een onderlaag van Distressinkt.
Ik heb geprobeerd de kleur, van licht in het midden en naar de randen
 wat donkerder, te laten zijn.
Voor de cirkel heb ik een sjabloon gemaakt van papier waarna ik
met dunne inkt laagjes de kleur heb aangebracht.
Net zo lang totdat ik tevreden was.


Voor het stempelen heb ik de Versafine clair stempelinkt gebruikt en
 de randen van de cirkels heb ik met potlood geaccentueerd.

De spettertjes heb ik gemaakt met gebruik van een kleine waaier penseel
en de twee kleuren inktspray.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut 225 gr
Dye inkt
Distress Oxide: Dusty concord en Seedles preserves
Wilted violet en Villainous potion
Stempelinkt
Versafine clair: Fantasia en Chanti
Spray
Inktspray: White linen van Dylusions en
Antique pearl van IZink
Embossingpoeder
Clear super fine van Ranger
Stempels
Tekst van Boekenvoordeel ?
Sheet 22001 van ArtSpecially
Stansen
Big nesting dies Cirkels van CraftEmotions
Overig
Kleurpotloden, Black Edition van Faber Castell
Blendingfoam
Penseeltje

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Het afscheid was best intens en verdrietig...
Maar wat waren ze blij en zelfs vereerd met deze, zelfgemaakte, kaarten.

We nemen ook bijna afscheid van 2022...
Ik hoop echt dat iedereen een Toppie goed 2023 mag gaan beleven
Maak er wat van!

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten