woensdag 25 mei 2022

Zomers...



Hallo blogvolgers,

Vandaag mag ik weer een creatie plaatsen namens 
De Foamtastische Huiskamer.
Gaat het bij hun dan alleen over stempelen en kaarten maken???
Nee, zeker niet. het assortiment is GIGA...Echt waar.

Wil je haken of breien? 
Wil je een kostuum maken voor een cosplay event?
Wil aan de knutsel met de kids?
Of is schilderen en tekenen juist jou ding?
Kalligrafie, Hand en brush-letteren vind jij leuker?
Schminken voor de kids of bijvoorbeeld Carnaval?
Kaarten maken is dat jou passie?
Of toch liever kleien en zo?
Misschien heeft juist Home deco jou interesse?
Of wil jij juist met allerlei kralen je eigen sierraden maken?

Geloof mij...
Ze hebben het allemaal!!!
En mochten ze nou net niet hebben wat jij zoekt...
Dan zullen zij er alles aan doen om jou verder te helpen...
En als je eens in de buurt bent...???


Maar goed, mijn creatie van deze keer is een kaart met een viertal 
flapjes die opengeklapt kunnen worden.
Achter elk flapje zit een kleine pocket met iets erin van
labeltjes tot 3 kusjes...

 

Ik heb de zomerse kleuren uit gekozen uit de IZink Dye spray serie.
Samen met een aantal Card deco mini stempeltjes, in combinatie 
met embossingpoeder werd voor mij de start 
van de zomer helemaal zichtbaar!

 


 

Gebruikte materialen
Linnen karton 240 gr, Cream van Card deco Essentials
Dye inkt
Distress Oxide: Rusty hinge
Stempelinkt
Versafine clair: Nocturne
Spray's
en Wild rose van IZink
Embossingpoeder
Stempels
1000 bloemetjes CS 1087 van Marianne Design
Ik denk aan je 043 van Card deco Essentials
Hydrangea 095, Bouget CDECS 096,
Birch leaf 099 en Gerbera 094 van Card deco Essentials
Stansen
Slim line fantasy borders van Card deco Essentials
Overig
Dubbelzijdige tape 3 mm en 6 mm
Elastic string goudkleurig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten