woensdag 12 mei 2021

Friends 65th birthday



Hallo beste volger,

Voor mijn vriendin, die plotsklaps 😉 65 werd heb ik een kaart 
gemaakt met 3 bladzijdes.
Zij is dol op specifieke kleuren en kleurcombinaties waaronder turquoise, 
specifieke blauwe kleuren en uitgesproken groene tinten.
Zijzelf is ook heel creatief en maakt Art Quilts.
Ohhhh, en die zijn zohoooo mooi!!!


Het witte papier is natuurlijk weer met de inktjes op kleur gebracht 
en samen met de perfect pearls en de stencils is het een mooi geheel geworden.
De gestempelde teksten zijn met zwart gestempeld en bewerkt 
met zwart embossingpoeder.
Daarna heb ik ze ingekleurd met de kleurpotloden.


Op deze detail foto's is goed te zien wat ik bedoel.
Ik hoop dat jullie het ook kunnen zien.
Mocht je nu vragen hebben, mail mij gerust hoor!


Op de onderste foto's zie je dat ik een vakje heb gemaakt 
en er een kaartje in heb gedaan.
Aan de binnenkant heb ik geschreven wat voor verrassing 
ik voor haar in petto heb...
Hartstikke leuk


Gebruikte materialen
Artist Drawing papier 225 gr. van Schut
Zwart papier 160gr.
Dye inkt
Oxide: Mowed lawn, Twisted citron, 
Pine needles en Mermaid lagoon
Stempelinkt
Archival: Jet black
Versafine Clair: Nocturne, Fantasia, 
Warm Breeze en Golden Meadow.
Pigmentpoeders
Perfect pearls: Heirloomgold
Embossingpoeders
Black super fine 
Stencils
Mini stencil uit set 10 van Tim Holtz
Starry Night van Dutch Doobadoo
Stempels
Wild Hares, Mini leaf 1, Tree branch, Tree root, Luna lights, 
Field grass en little mushrooms van Lavinia Stamps
Tekst HL 1A en 70A van Crealies
Stansen
Alfies no. 3, On the edge no. 20 en Numbers 670 van Crealies
Nestabilities, Labels four small van Spellbinders
Overig
Wink of Stella brush 999
Kleurpotloden van Faber Castel, Black edition
Blending potlood van Derwent
Afrondpons van X-cut

Ze was heeeeel blij met de kaart én met de verrassing!!!


Creatieve vriendinnengroetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Net als plotsklaps 65 jaar worden heb jij plotsklaps een hele MOOIE creatie voor je vriendin. SUPER MOOI gemaakt Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen