woensdag 23 september 2020

Extraatje


Hallo Bloginnen,

Door de Covid-19 en de tijd waarin we allemaal beperkt waren in wat 
we wilden of konden doen heb ik meer creaties gemaakt.
Is dat bij jullie ook zo het geval geweest?

Wetende dat er verschillende mensen waren die het nu 
extra zwaar zouden hebben.
Heb ik, juist voor hen, een extra kaartje gemaakt en opgestuurd.
Zo ook dit kaartje.


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper 225 gr. van Schut
Zwart kaartpapier
Dye inkt
Distres inkt: Mustard seed, Rusty hinge, Mowed lawn, 
Mermaid lagoon, Picked raspberry en Dusty concord
Stencils
Embossing-stencil van Crafty expressions
Stansen
XXL no. 8 en XXL small no. 16 van Crealies
Overig
Inkt Brushes


Wat een geweldige hobby heb ik toch...
Hiermee heb ik iets in handen waardoor ik toch voor anderen 
iets kan betekenen, ze misschien een beetje kan steunen
 en ze een warme knuffel kan sturen, ondanks Covid-19.


Pssttt, en voor mij is dit natuurlijk ook goed ha ha!!!


Creatieve groetjes, Anja

4 opmerkingen:

  1. Beautiful designed creation, amazing colours too..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje, super zó simpel maar toch ook weer indrukwekkend mooi, ik hou wel van deze stijlm🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt zo eenvoudig.....spelen met inktjes!
    Ik vind het een SUPER MOOI kaartje Anja, de kleuren lopen zo MOOI in elkaar over.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Anja...heel mooi gedaan hoor en wat een mooie kleurencombi maakte je...ik ben er weg van...top!
    Ik heb ook wat condoleance kaarten moeten maken en extra kaartjes voor Anna maar ben vooral bezig geweest met baby werkstukjes voor als onze kleinzoon wordt geboren, mn dochter is zaterdag uitgerekend...spannend hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen