woensdag 16 september 2020

Welkom thuis


Hoi hoi,

Daar ben ik weer.
Ik wil jullie deze creatie even laten zien.
Ik heb het gemaakt voor mijn moeder die, in coronatijd,
helaas in het ziekenhuis heeft gelegen.

En wat ben ik geschrokken zeg!
Was het zooo ernstig zul je misschien denken?
Inderdaad, met mijn moeder ging het steeds beter hoor
maar verder ging alles fout.
De gezondheidszorg was zeer slecht georganiseerd en van goede communicatie
hebben ze in Tilburg waarschijnlijk nog nooit gehoord.


Gebruikte materialen
Artist Drawing paper 225 gr van Schut
Dye inkt
Oxide: Faded jeans, Dusty concord en Victorian velvet
Wax
Inka gold, spray
Embossingfolder
Swirl van Craft Sensations
Stempels
Tekst & Zo no. BE05 van Crealies
Stansen
Dahlia, Garden notes van E. Craft designs
Overig
Plakparel


Gelukkig is de kaart wel gelukt ha ha
En mijn moeder is weer veilig thuis in haar eigen appartement
en heeft het druk met revalideren en zo.


Voor deze kaart heb ik zachte kleuren inkt en veel wit gebruikt.
Aan deze zachtheid en de rust waren wij, na deze intense 
en zeer drukke periode, echt wel toe.


Creatieve groetjes, Anja

4 opmerkingen:

  1. Lovely card and gorgeous colours on your stunning designs here. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt niet zo best wat ik lees en hoor het vaker hoor dat het allemaal super stroef gaat...maar gelukkig is je moeder weer thuis en dat is voor jou ook een stuk rustiger misschien, ik wens haar een voorspoedig herstel toe. Ook sterkte voor jou!
    Je kaart is een beauty en de kleuren zijn schitterend. Mooie achtergrond en een prachtige bloem als blikvanger...helemaal top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. En fijn dat je moeder thuis is. Wat balen dat de rest er omheen niet zoals het zou moeten hebben gelopen. Wat erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf aan rust toe zijn en dan zo'n PRACHTIG en SFEERVOL kaartje maken voor je moeder? MOOIE kleuren en die bloem is GEWELDIG Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen