woensdag 13 januari 2021

Happy Birthday Louis


Hallo bloginnen,

Fijn dat jullie weer even langs piepen om mijn blogbericht 
en gemaakte creatie te komen bekijken.
Deze kaart is inmiddels al een tijdje in Engeland 
omdat mijn zwager daar woont en werkt.


Gebruikte materialen
Artist drawingpaper van Schut 225 gr.
Dye inkt
Oxide: Faded jeans en Mowed lawn
Memento: Grape jelly 
Stempelinkt
Versafine Clair: Fantasia en Medival blue
Waterverf
Shiny metallic watercolor paint: Goed, Purple en green
Pigmentpoeders
Perfect pearls: Pearl
Stempels
Vogeltjes van Craft sensations
Tekst van Jeanines art 10021
Stansen
XXL no. 08 van Crealies


De achtergrond heb ik opgebouwd met inkt en 
heb hiervoor de brayer gebruikt.
Op deze manier heb ik de kleuren op een andere manier kunnen verdelen.
Met dezelfde kleuren heb ik de vogeltjes ingekleurd.
Het stempelwerk heb ik gedaan met de stempelinkt van versafine Clair.


Creatieve groetjes, Anja 

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful and gorgeous project, simply fabulous colours and design....xx
    Robot has made me work the last 3 days, stupid blogger...

    BeantwoordenVerwijderen