woensdag 6 januari 2021

Cheers to you


Lieve volgers, 

Ondanks de eerste creatie van het nieuwe jaar is het eigenlijk een 'oudje'.
Ik heb deze kaart al een tijdje geleden gemaakt voor Sonia haar verjaardag.
Zij woont in India en is ook lid geweest van hetzelfde designteam als ik.


Gebruikte materialen 
Artist Drawing paper 225 gr. van Schut
Dye Inkt
Oxide: Worn lipstick, Picked rapberry en Seedles preserves
Pigmentpoeders
Perfect pearls, Perfect bronze
Embossingpoeder
Sparkle white en White
Stencils
Mini stencil, set no. 10 van Tim Holtz
Stempels
Dandelions en Fairy orbs van Lavinia Stamps
Tekst is van Katharina Frei
Stansen
Crealies XXL n. 7 en 84
Overig
Inkt dusters


De  gekleurde band die horizontaal over de kaart heen loopt heb ik 
gemaakt door de verschillende kleuren inkt in elkaar over te laten lopen.
Ook de lichtgekleurde rand is met inkt gemaakt.
Om deze rand nog wat extra effect mee te geven heb ik
ook een stencil en perfect pearls gebruikt.

De dandelions zijn over de rand heen gestempeld en 
sommige zijn bewerkt met embossingpoeder.

Helaas was het best wel somber weer en had ik niet zo'n 
fijn licht tijdens het fotograferen.


Ze was super blij met deze kaart...

Verder wil ik iedereen het allerbeste toewensen in dit nieuwe jaar
met een goede gezondheid, geluk, plezier en veel creativiteit!

Cheers to you, Anja

2 opmerkingen: