woensdag 20 januari 2021

Thank You...


Hallo allemaal,

Ik kan eindelijk bekend maken dat ik lid geworden ben van het designteam 
van 'De Foamtastische Huiskamer'!!!!

'De Foamtastische Huiskamer' is een winkel in het Brabantse dorp Goirle
en heeft een grote en veelzijdige collectie van hobby producten 
in de winkel en ook online kan je er lekker shoppen.


De allereerste bijdrage voor 'De Foamtastische Huiskamer' 
is een label geworden.
De basis is wit papier wat ik op kleur heb gebracht met gebruik van de 
distress-inkjes, de Brayer, in water opgeloste pigmentpoeders en de Gelli-plate.
Ook heb ik er, met meerdere kleuren en stempels, afdrukjes 
op gezet en zo de achtergrond opgebouwd.
Als laatste stempel heb ik de IndigoBlu stempel gebruikt.
Ook de gestanste bloemen zijn bestempeld voordat ik ze in vorm heb gebracht.
Tot slot de woordjes, de knoop en de lintjes vast gezet.
Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden...

 


Foamtastische groetjes, Anja

Alle lichtpaars gekleurde weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

2 opmerkingen: