zaterdag 13 april 2019

Yvonne's Birthday Card


Hoi hoi,

Vandaag het jaarlijkse kaartje voor mijn vriendin haar verjaardag.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 250 gr van Schut
Oxide: Broken china, Shaded lilac en Mermaid lagoon
Stain: Brushed pewter
Embossingpoeder: Silver, super fine
Embossfolder: 15 x 15 3D Hartvorm
                            15 x 15 4 blads-bloem
Wax: Alchemy wax, Silver van Imaginations crafts
Plak parels
Stempel: Clearblok met elastiekjes
Stansen
XXL no. 08, Labels & Tags no. 10 
en Uno no. 50 van Crealies


De bloemen heb ik nadat ze uitgestanst waren in een embossfolder 
gestopt en door mijn trouwe Double Do XL gedraaid.
Daarna heb ook lichtjes wat wax op gewreven.
De bloemen kregen nu een heel ander karakter.

 

De achtergrond heb ik bestempel met wat elastiekjes om de clearblok heen, 
dit beïnkt en afgedrukt op het papier.
Hiervoor heb ik gekozen omdat ik de strakke, rechte lijnen, 
ook op de achtergrond wilde hebben.


Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten