zaterdag 6 april 2019

Annelies Birthdaycard


Hallo allemaal,

Tijdens onze Designteamdag heb ik voor Annelies haar
 verjaardagskaart achter gelaten.
Natuurlijk ook even op de envelop geschreven dat 
zij het pas mocht open maken op haar verjaardag.
Gemeen he? Maar wel leuk!


Gebruikte materialen
Artist drawingpaper van Schut
Inkt: Mustard seed, Mowed lawn, Dusty concord, 
Tumbled glass, Wilted violet, Picked raspberry, 
Festive berries en Carved pumpkin
Versafine: Nocturne
Stansen
Crealies XXL no. 8 en XXL small no. 12


Voor deze kaart heb ik een aantal vellen printpapier genomen en de 
verschillende maten van de stans uitgestanst.
Dit heb ik gebruikt als masker.
Het is een frisse bijna zomerse creatie geworden.


Ze heeft me laten weten dat ze het een Lief kaartje vond....
En als ik had geweten dat het haar 50ste verjaardag was het waarschijnlijk 
een heel ander kaartje geworden ha ha ha

Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten