zaterdag 10 november 2018

Label Tip...


Beste allemaal...,

Vandaag laat ik jullie een paar labeltjes zien.

Maar ik heb ze niet gemaakt met de labelstans maar met X-tra no. 19.
Momenteel zijn veel hobbymensen bezig met het 
maken van labels met alle inktkleuren.
Ook maken mensen soms labelseries met alle stempels die zij hebben.
Ik heb dit, al jaren geleden, gedaan met de heat embossingpoeders.
Nu zijn de labels door het vaak vastpakken niet echt mooi meer 
dus die laat ik hier niet zien.

Gebruikte materialen
Lila/Paars papier
Artist Drawingpaper v Schut
Embossingpoeders: 
Japanse laque en Goldi van Kico
Pearl gold, Gold super fine en Silver super fine van Ranger
Opaque primary blue, Clear gold highlight 
en Metalic copper van WOW
Eyelets, zilver

Op deze labels heb ik een bold- afdruk en een tekst- afdruk gezet.
Dit om een goede indruk te krijgen hoe het effect is en hoe het eruit komt te zien.
Ik heb gekozen voor wit papier maar vaak is het ook heel handig afdrukjes te hebben op donker blauw of zwart papier.
Ben je nu een groot verbruiker van bijvoorbeeld vellum of een ander 
soort/kleur papier dan is dat ook een idee.

 

Heel handig bij dit leuke klusje is de Combies no. 104.
Op de "lijntjes" die gestempeld zijn kan je gemakkelijk je notitie kwijt.
Zoals de kleur, welk merk en evtl. waar gekocht.
Nadat je het hebt uitgestanst past het mooi op de achterkant van een label.


Crealies Stansen /Dies
X-tra no. 19
Crealies Stans & Stempel/Dies & Stamp  
Combies no. 104
Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 76
Bits & Pieces no. 133


Creatieve groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten