woensdag 14 november 2018

Wilma's Birthday card


Hallo allemaal,

Hier is tie weer....
De jaarlijkse kaart voor Wilma.
Wil je haar blog ook een keer bezoeken?
Kijk dan op all4you


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut
Blauw linnenpapier
Oxide inkt: Stormy sky, Dusty concord en Faded jeans
Creatables, M. Design LRO 220
Fall fine van Cottage Cutz
Dahlia van E. Craftsdesigns
Stempel: Teapots van La blanche
Stans: XXL no 74 van Crealies

 

Jullie weten dat ik vaak gebruik maak van mijn Distress inktjes maar 
ook van de Distress Oxides ben ik een groot fan geworden.
Die melkachtige sfeer vind ik heel erg mooi.
Op de foto, hieronder, zie je een klein stukje van hoe de binnenkant is geworden.
Wilma heeft mij al heel snel laten weten dat ze de kaart erg mooi vond 
en dat ze weg was van de bloemen.




Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Hoi Anja,
    Voordat ik hier reageer.....even je PRACHTIGE kaart van de kast gepakt en deze opnieuw BEWONDERD.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen