zaterdag 11 augustus 2018

Op gevoel...


Beste mensen,

Vandaag laat ik jullie nogmaals een kaart op gevoel zien.
Deze heb ik gemaakt voor Josèe, we zijn hobbymaatjes, 
elkaars mede-gamer en we volgen elkaar al 
heel erg lang op het Hobbyjournaal en facebook.

We geven elkaar altijd een steuntje wanneer het effe nodig is.
Ze is gewoon een mooi en heel lief mens!

We wonen ook nog eens een heel 
eindje van elkaar af, helaas.
En nu???
Nu is zij ziek....
echt ziek....

Hoe toon ik mijn medeleven?
Hoe toon ik mijn respect?
Hoe toon ik mijn gevoel?

Met een kaartje Speciaal


Gebruikte materialen
Artist drawing paper, van Schut
Glanzend zwart papier
Lila kaartpapier
Wit linnen papier
Inkt: Broken china, Wilted violet en Blueprint sketch
Archivalinkt: Jet Black
Embossingpoeder: Clear, super fine
Crealies XXL no. 8
Stempels
Woodland dreams van Chocolate Baroque

  



Creatieve gevoelsgroetjes, Anja

1 opmerking: