dinsdag 7 augustus 2018

Hochanda TV


Hallo lieve volgers,

We hebben weer een Hochanda uitzending gehad op 23 juli.

Ik ben heel benieuwd of jullie hebben gekeken.... 

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik speciaal 
voor deze show heb gemaakt.



Gebruikte materialen
Artist Drawing paper, wit
Oxide inkt: Picked raspberry en Salty ocean
Embossingpoeder: Sparkle white en Opaque bright white


Het is een easelkaart gemaakt met alle, genoemde, Crea-Nest-Lies XXL stansen.
Het papier is met Oxide inkten op kleur gebracht. 
Zowel onder het witte als de transparante embossingpoeder 
heb ik gestempeld met de oxide inkt.
Nog verder op de achtergrond zie je dat ik de Masks en More Mini heb gebruikt.
Hiermee heb ik zowel inkt kleur weg gehaald als er doorheen opgebracht. 

 De lijst en lijstjes om de teksten heb ik met de 
Crea-Nest-Lies XXL no. 52 gemaakt.
Door na het stansen het geheel te embossen, daarna te beïnkten 
en te bewerken met embossingpoeders, krijg je dit smalle randje.

  

De hartjes van de kleine bloemetjes zijn gemaakt van de
 rondjes die je in Partz no. 16 ziet zitten.  

Met X-tra no. 103 gemaakte mandala's heb ik, gedeeltelijk,
op het bovenste/staande deel verwerkt.
Ook het "steuntje" heb ik gemaakt van een klein stukje 
van een uitgestanste mandala. 

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 52
Crea-Nest-Lies XXL no. 56
Crea-Nest-Lies XXL no. 72
Partz no. 13
Partz no. 16
X-tra no. 103
Text Die no. 103
Text Die no. 104 
Crealies Masks
Masks & More Mini no. 103 
Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 103



Klik hier voor de HochandaTV uitzendingen: 
Ochtend uitzending
Middag uitzending

Creatieve Hochandagroetjes, Anja



3 opmerkingen: