vrijdag 5 mei 2017

Blue Sky...


Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag vieren wij de vrijheid....
Wij zijn in de gelukkige omstandigheid 
dat we mogen creĆ«ren wat we kunnen.
En omdat wij in vrijheid leven 
kunnen we creatief zijn en dit samen delen
op elke manier die bij ons past.

Vandaag een langwerpige kaart gemaakt met Brusho en Crealies producten.
Zoals jullie weten vind ik het erg leuk om het 
papier wat ik ga gebruiken zelf op kleur te maken.
Vandaag heb ik met de Brusho poeders gewerkt.
Brusho is een verfmedium, geschikt voor canvas, 
hout en papier in een reeks van 32 kleuren.
Het zit verpakt in kleine potjes als een droog kristalachtige poeder. 
De kleuren kunnen gestrooid, gesprayd, geverfd, gestencild, 
gestempeld worden en is oplosbaar in water.


 Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr.
Soft Finish Cardstock 230 gr.
Brusho: Prussian blue, Violet,
Cobalt blue, Ost blue en Ultra marine
Inkt: Chipped sapphire
Memento inkt: Grape jelly
Archival inkt: Cobalt en Deep purple
Embossingpoeder: Michell pearl, Clear super fine 
en Clear ultra thick.
Wink of Stella brush 999


Nadat het witte papier op kleur, en gedroogd was 
heb ik het met de Crealies Bits & Pieces bestempeld.
Hiervoor heb ik diverse merken inkt en embossing poeders gebruikt.
De uitgestanste Decorette cirkels heb ik ook iets aangezet met wat inkt.


Crealies Stansen/Dies
Crealies Stempels/Stamps


De vogel is vogelvrij.....

Ik zou het leuk vinden als jij je mening geeft over deze creatie 
en hoop dat je een reactie achter laat.

Creatieve Vrijheidsgroetjes, Anja

De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

1 opmerking:

  1. Het mooiste van de achtergrond op deze manier, vind ik alles wat erin te zien is. De duidelijke lagen en kleuren, beetje mixed media. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen